Ճանապարհորդություն դեպի Մեծամորի պատմահնագիտական թանգարան

Այցելությունը թանգարան, որտեղ ներկայացված են հայկական մշակույթի հնագույն առարկաներ, ինձ համար հետաքրքիր ընկղմում էր այս զարմանահրաշ երկրի անցյալը: Ես մտա այս թանգարան հուզմունքի և սպասման զգացումով, և այն գերազանցեց իմ բոլոր սպասելիքները:

Առաջին բանը, որ ինձ զարմացրեց, հայոց պատմության տարբեր դարաշրջաններն ու ասպեկտները ներկայացնող ցուցանմուշների բազմազանությունն էր ։ Այստեղ կային հնագույն մասունքներ, ինչպիսիք են խեցեղենը, բրոնզե արտեֆակտները, զարդերն ու զենքերը, որոնցից յուրաքանչյուրը պատմում էր իր յուրահատուկ պատմությունը:

Ես ժամեր անցկացրեցի թափառելով ցուցափեղկերի միջով և ուսումնասիրելով յուրաքանչյուր առարկա: Յուրաքանչյուր արտեֆակտ ինձ թվում էր խորհրդավոր հանելուկի ինչ-որ մի մասնիկ, որը, երբ գումարվի, ինձ ավելի շատ կբացահայտի հին հայկական քաղաքակրթության գաղտնիքները:

Ինձ հատկապես տպավորել են հին հայկական ճարտարապետությանը և արհեստներին նվիրված հավաքածուները ։ Տաճարների և ամրոցների մանրանկարչական մոդելները, ինչպես նաև արհեստագործական իրերը, ցուցադրում էին հին վարպետների զարմանալի վարպետությունն ու տաղանդը:

Սակայն թանգարանում ամենահուզիչը անցյալի հետ կապի զգացումն էր ։ Հինավուրց առարկաները կենդանանում էին իմ աչքերի առաջ, ասես հեռավոր ժամանակներում պատուհան բացելով և թույլ տալով ինձ նայել հին հայերի կյանքին ու մշակույթին:

Այս թանգարան այցելելը խորը տպավորություն թողեց իմ մեջ և ամրապնդեց իմ սերը պատմության ուսումնասիրության նկատմամբ: Ես հեռացա այնտեղից ՝ զգալով, որ այս հնագույն առարկաներից յուրաքանչյուրը ավելի մեծ և զարմանալի պատմության մի մասն է, որը ես հույս ունեմ շարունակել ուսումնասիրել և հասկանալ:

Оставьте комментарий